Vážený vinaři,
v rámci předsednictví České republiky Evropské unii se v Brně uskuteční ve dnech 31. května až 2. června 2009 neformální zasedání evropských ministrů zemědělství a rybářství. Kromě pracovního zasedání týkající se zemědělské politiky EU zajišťuje město Brno společně s Jihomoravským krajem rovněž program pro širokou veřejnost.
Hlavní akcí pro veřejnost související se zasedáním je Zemědělský jarmark na Zelném trhu, který bude probíhat 31. května od 10 do 19 hodin. Na návštěvníky čekají od 10 hodin dětské programy a soutěže, od 14 hodin koncerty a v 17 hodin „ministeriádu“ oficiálně zahájí svými projevy hejtman Jihomoravského kraje, brněnský primátor a evropská komisařka pro zemědělství a rozvoj venkova. Po celý den bude na Zelném trhu vystaveno hospodářské a drobné zvířectvo nebo zemědělská technika a bude zde možné nakoupit různé zemědělské produkty (včelařské výrobky, víno, pivo, ovoce či zelenina). Celá akce je široce propagována.
Vinařský fond byl organizátory akce požádán o zajištění a zorganizování vinařské prezentace. Obracíme se proto na Vás s nabídkou možnosti Vaší účasti na této akci. Šlo by především o přímý prodej lahví s vínem návštěvníkům jarmarku. Současně je samozřejmě možná i ochutnávka nabízených vín návštěvníkům jarmarku ať již zdarma nebo za poplatek (záleží na Vašem uvážení). Vinařský fond zajistí na akci plastové degustační pohárky, pokud budete chtít rozlévat víno za poplatek do skla, tak je nutné, abyste si zajistili vlastní sklo! Celá ochutnávka probíhá ve Vaší vlastní režii. Účast vinařů není nijak zpoplatněna ani od Vinařského fondu ani od organizátorů.
Prezentační stoly jednotlivých vinařství budou umístěny ve stanu, který bude buď otevřený nebo částečně uzavřený dle počasí.
V příloze tohoto sdělení najdete jednak scénář doprovodného programu a jednak plánek Zelného trhu s rozmístěním jednotlivých expozic.
Vinařský fond pro tuto akci zajistí:
• prezentační stan 6x12 m
• prezentační stoly
• možnost chlazení vín ve vinotékové lednici
• příslušná dopravní povolení pro návoz a odvoz vína (vjezdy do pěší zóny apod.)
• plastové degustační pohárky
• označení stolů
• vystřikovačky (podle zájmu)
Přihlášené vinaře žádáme pouze o zabezpečení:
• vlastní obsluhy k prodejním místům
• svoje reklamní bannery a propagační materiály
• vlastní degustační sklo (podle zájmu)
V případě zájmu o účast na této akci, zašlete prosím závaznou přihlášku elektronicky na
e-mail info@vinarskyfond.cz . Účast na jarmarku je z kapacitních důvodů omezena na pouze pět vinařství a přednost dostanou ti, kteří se přihlásí rychleji. V případě dotazů ohledně organizace a zajištění akce jsme Vám k dispozici na adrese dolansky@vinarskyfond.cz, nebo na tel.: 606 601 847.
Ing. Jaroslav Machovec
ředitel VF
Vinařské novinky do schránky