Tisková zpráva, Národní vinařské centrum
Již druhý ročník odborné marketingové konference „Moderní trendy propagace vína“ bude pořádat Národní vinařské centrum, o.p.s. za podpory Vinařského fondu a pod záštitou rektora vysoké školy Brno International Business School 8. června 2011 v hotelu International v Brně.
Vinaři a obchodníci s vínem se dozví například o ekonomických aspektech strategického řízení vinařství, o marketingových aktivitách, které ovlivňují spotřebitele při nákupu vína, jak používat marketingové nástroje při propagaci vína, jak využít internetu při prodeji a propagaci vín atd. Představí se také propagační aktivity značky Vína z Moravy a vína z Čech a vývoj vnímání této značky optikou českého spotřebitele. Podnětná bude jistě přednášky o marketingu červených vín a příležitostech pro zvýšení jejich prodeje a také o možném snížení nákladů firmy pomocí marketingových aktivit.
Přednášet budou naši přední odborníci jak z akademické sféry, tak praxe; např. doc. Ing. Miloslav Keřkovský, CSc., MBA, prof. Ing. Jana Stávková, CSc., MVDr. Dana Odehnalová, MBA, Richar Süss, prof. MUDr. Pavel Ventruba, DrSc a další.
Další informace a on-line přihlášku naleznou zájemci na webových stránkách Národního vinařského centra www.vinarskecentrum.cz
Další informace
ing. Pavel Krška, Národní vinařské centrum, o.p..s, pavel.krska@vinarskecentrum.cz
MVDr. Dana Odehnalová, MBA, P5 Agency, odehnalova@5pagency.cz
Vinařské novinky do schránky