Brno – město uprostřed Evropy - nabídka spolupráce vinařům

Vážení vinaři, v rámci projektu „Brno – město uprostřed Evropy“ se v centru Brna uskuteční ve dnech 8.-10.6.2012 pořad Zábava pod hradbami. Součástí akce po všechny tři dny , tj.od 8. do 10. června 2012 budou i prodejní expozice různého zboží a pestrý komponovaný program ve spolupráci s Českým rozhlasem Brno, JMK, městem Brnem a mnoha dalšími partnery. Očekávaná denní návštěvnost se odhaduje na více než 10 tisíc lidí. Celá akce je široce propagována.

Vinařský fond byl organizátory akce požádán o zajištění a zorganizování vinařské prezentace. Obracíme se proto na Vás s nabídkou možnosti Vaší účasti na této akci. Šlo by především o přímý prodej lahví s vínem návštěvníkům slavností. Současně je samozřejmě možná i ochutnávka nabízených vín návštěvníkům akce ať již zdarma nebo za poplatek (záleží na Vašem uvážení). Stejná akce proběhla už v předchozích letech a byla vinaři hodnocena velmi kladně. Celá ochutnávka probíhá ve Vaší vlastní režii, takže ceny vína i vzorků si určujete sami. Nutností je, abyste si sebou vzali vlastní degustační sklo, které budete půjčovat návštěvníkům akce oproti peněžité záloze. Je dobré mít sklo s vlastním logem, nebo jinak označené, aby při vracení záloh nedocházelo k záměně se sklem ostatních vystavujících vinařů. Na místě samém bude k dispozici tekoucí pitná voda, takže je možné si sebou vzít nádoby ve kterých bude možné sklo umýt. Pro návštěvníky budou k dispozici i vystřikovačky. Účast vinařů není nijak zpoplatněna ani od Vinařského fondu ani od organizátorů. Podmínku je účast ve všech třech dnech!!!


Prezentační stoly jednotlivých vinařství budou umístěny v označeném stanu, který bude kvůli délce trvání do pozdních hodin vybaven vnitřním osvětlením.

Vinařský fond pro tuto akci zajišťuje:

• prezentační stan 5x14 m
• prezentační stoly
• led na chlazení vína
• příslušná dopravní povolení pro návoz a odvoz vína (vjezdy do pěší zóny apod.)
• označení stolů
• vystřikovačky

Přihlášené vinaře žádáme pouze o zabezpečení:

• vlastní obsluhy k prodejním místům
• svoje reklamní bannery a propagační materiály
• vlastní degustační sklo
• víno


Doba konání akce v jednotlivých dnech:

Pátek 8.6.2012 - 14:00 - 22:00h
Sobota 9.6.2012 - 10:00 - 22:00h
Neděle 10.6.2012 - 10:00 - 17:00h


V případě zájmu o účast na této akci, zašlete prosím závaznou přihlášku elektronicky na
e-mail dolansky@vinarskyfond.cz . Účast na jarmarku je z kapacitních důvodů omezena na pouze šest vinařství a přednost dostanou ti, kteří se přihlásí rychleji. V případě dotazů ohledně organizace a zajištění akce jsem Vám k dispozici na výše uvedené e-mailové adrese, nebo na tel.: 606 601 847.


Ing. Ctibor Dolanský
Vinařský fond


Příloha: Program akce

Soubory ke stažení

Program akce (pdf)
pdf, 440977
Dopis vinařům (doc)
docx, 19001

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína