Svatováclavské vinobraní 2013 - nabídka pro vinaře

Vážení vinaři, dovolujeme si Vás oslovit s nabídkou prezentovat Vaše vinařství na akci Svatováclavské vinobraní 2013. Celá akce je zaměřená na prezentaci českých a moravských vinařství a jejich produktů široké veřejnosti.  

KDY: 28. – 29.9. 2013, (od 11.00 hod. – 18.00 hod.)

KDE: V areálu Svatováclavské vinice na Pražském hradě

CO: Slavnosti vína s představením jednotlivých vinařství z Čech a Moravy, ukázkou práce
vinohradníka a doprovodným gastronomickým programem. 

PROČ: Cílem je pokračování tradice každoroční akce představující Pražanům a návštěvníkům Hradu vína domácí produkce.

Poslední zářijový víkend nabídne areál Svatováclavské vinice a Richterovy vily na Pražském hradě Svatováclavské vinobraní. Návštěvníci akce budou mít možnost seznámit se s novými víny od našich významných vinařství včetně tradičního burčáku. V celém areálu bude nabízena doplňková gastronomie, masa na rožni a grilu, sýry, klobásy a ostatní pochutiny hodící se k vínu.

KAPACITA VINAŘSTVÍ
Možný počet prezentovaných vinařství denně 15 vinařských stánků
( 3 x horní vstup, 7 x vyhlídková cesta, 5 x dolní terasa)

MECHANISMUS:
Základní vstupné činí 100,- Kč (zahrnuje 50 ,- Kč vstup + plastový pohárek ve tvaru sklenky + 3 Tolary na základní ochutnávku).

• Tolar je oficiální platidlo v hodnotě 20 Kč potřebné k nákupu vzorků a doplňkové gastronomie. Tolary je možno dokupovat libovolně během akce u vstupů nebo prodejců tolarů . Zbylé tolary nelze směnit zpátky za peníze.
Návštěvníkovi, který bude chtít používat k degustaci skleničku, bude nabídnuta možnost zapůjčení degustační sklenky ( vratná záloha 60,- Kč )
Každý prezentující vinař, nalévá degustační vzorek 0,1 l a za něj vybírá od návštěvníků příslušný počet tolarů, které vhodí do připravené kasy. (každý vinař má kasu vystavenou na stole).
Prodej celých láhví je povolen pouze za cenu stanovenou v Tolarech.

Závoz vín:

Vína k prezentaci si každé vinařství přiveze a připraví (zejména nachladí) ve vlastní režii a to tak, aby byla vína navezena do areálu nejpozději v den konání akce do 8.00 hod. Kartony musí být označeny názvem firmy a datem akce, na kterou jsou určeny.
Budou-li vína dovezena min. den před akcí, zajistíme jejich uskladnění včetně nachlazení v chladícím boxu.

Villa Richter zajistí:
• prezentační stánky
• označení stánků
• sklenice, pohárky
• odlévací nádoby, led pro chlazení vín
• obslužný servis stolu
• neutralizační sousto
• kasu pro každého vinaře
• degustační mince
• oběd a 100,-Kč ( polévka, hl. chod, 1x nápoj )

Villa Richter nezajišťuje:
• dopravu vín, propagačního materiálu a osob
• parkování
• ubytování, občerstvení

Pro další dotazy a doplňující informace, prosím kontaktujte:

Ing. Miloš Mostecký

Villa Richter
Tel.: + 420 725 794 886
E-mail: mostecky@villarichter.cz

Další informace a přihláška je k stažení na konci článku.

Soubory ke stažení

Informační poster (pdf)
pdf, 552422
Informace + návratka (doc)
doc, 504320

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína