Vzdělávací aktivity - obchod a marketing s vínem

Vážení vinaři, vinohradníci a obchodníci vínem, v rámci podpůrných obchodně-marketingových aktivit Svazu vinařů ČR si Vás dovolujeme pozvat na vybrané vzdělávací aktivity. Celkem se jedná o tři témata, kdy každé z nich bude pro možnost Vaší volby probíhat ve třech termínech a ve třech různých místech.

Školení bude vždy jednodenní, od 9:00 do 16:00. Každý účastník obdrží tištěné pracovní materiály k tématu. V průběhu školení je zajištěno občerstvení.

Akce je podporována Vinařským fondem.

Pro subjekty z oboru vinařství, vinohradnictví a obchod vínem a místem podnikání v ČR je cena školení stanovena na 290,- Kč včetně DPH / osoba / den. Pro subjekty s místem podnikání mimo ČR a osoby působící mimo obory vinařství, vinohradnictví a obchod vínem je cena 690 Kč/osoba/den.

Školení povede Martin Chlad, marketingový ředitel SV ČR a přizvaní hosté se znalostí problematiky.

Harmonogram:

1. Rozvoj obchodních dovedností vinaře

Cílová skupina:

široké spektrum pracovníků s vlivem na obchod a marketing ve firmě

Z obsahu:

organizace a plánování aktivit - modely
efektivní obchodní telefonát – praktické ukázky
argumentace a vyjednávání – pravidla, techniky

Termín a místo:

21.1.2014 – Znojmo, Znovín - Loucký klášter
22.1.2014 – Velké Bílovice, BS vinařské potřeby – zasedací místnost
23.1.2014 – Mělník, bude upřesněno

*****************************************************************************************

2. Rozvoj marketingových dovedností vinaře
Cílová skupina:
široké spektrum pracovníků s vlivem na obchod a marketing ve firmě

Z obsahu:

chování spotřebitele – fakta, průzkum, specifika
zaměstnanec v obchodně – marketingové firmě – modely, pravidla
servisní komunikace se zákazníkem

Termín a místo:

26.2.2014 – Mělník, bude upřesněno
27.2.2014 – Velké Bílovice, BS vinařské potřeby – zasedací místnost
28.2.2014 – Znojmo, Znovín - Loucký klášter

***************************************************************************************
3. Efektivita a trendy v řízení obchodu a marketingu vinařství
Cílová skupina:
pro vedoucí pracovníky ve firmě

Z obsahu:

nastavení strategických cílů – metody, příklady z praxe
styly řízení v obchodní firmě – pravidla, modely
základy projektového řízení - techniky

Termín a místo:

24.3.2014 – Znojmo, Znovín - Loucký klášter
25.3.2014 – Velké Bílovice, BS vinařské potřeby – zasedací místnost
26.3.2014 – Mělník, bude upřesněno

Svůj zájem o účast na vybraných školeních zasílejte na adresu: petra.sulikova@svcr.cz
(uveďte prosím jméno, firma, pozice, kontakt, vybraný termín/termíny)

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na setkání

Tým pracovníků SVČR

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína