Do čela nové kampaně na podporu moravských a českých vín se opět postaví charismatický muzikant a herec Ondřej Brzobohatý. Za klavírem si s přáteli vychutnává všechny skvělé tóny večera – ukryté jak ve výborné společnosti přátel a vydařeném večeru, tak především v našich vínech.
Vinařský fond se v této kampani soustředí jednak na vyzdvihnutí neodmyslitelné společenské roviny konzumace našich vín, jednak na podporu vnímání vysoké kvality vín prezentovaných pod značkou Vína z Moravy, vína z Čech. Alfou a omegou komunikace zůstává dlouhodobá koncepce propagace našich vín koncentrovaná v hesle: Naše vína mají zvuk.
Kampaň Vinařského fondu potrvá od srpna do konce roku a připravila ji agentura Comtech. Ondra Brzobohatý se objeví ve většině komunikačních prostředků, např. v tištěných médiích, na internetu nebo bude moci diváky zaujmout ve sponzorského vzkazu v televizi. V některých formátech se dokonce ukáže více než malé množství Ondřejů. Souběžně bude kampaň rozvedena formou propagačních materiálů v obchodních centrech, restauracích a vinotékách či ji budete moci zaznamenat ve spojení s novým seriálem Vinaři.
Věříme, že vás příjemně naladí na skvělé tóny našich vín.
Vinařské novinky do schránky