Národní vinařské centrum, o.p.s. připravuje moderní formu vzdělávání o vinařském "public relations". Jedná se o kombinovanou formu studia: e-learningový kurz, který je doplněn praktickou částí. Kurz bude probíhat pod názvem „Public relations ve vinařství - vzdělávání pro získání konkurenční výhody" a je určen vinařům a zaměstnancům vinařských firem. V rámci pilotního provozu bude nový vzdělávací program odzkoušen. Zájemci z řad cílové skupiny se mohou zúčastnit praktické části 14.-15. 5. nebo 16.-17. 6. 2015.
Výhodou e-learningu je zejména jeho dostupnost a časová flexibilita studia. Zájemci si budou moci nastudovat jednotlivé kapitoly v domácím prostředí a v libovolném termínu. Probírána budou základní témata týkající se otázek public relations a čím se liší od maketingové komunikace, úlohy tiskového mluvčího, budování image, reputace a další otázky tohoto složitého oboru v podnikání. Nastudování učiva bude ověřováno testovými otázkami. Na e-learning navazuje praktická dvoudenní část, na níž budou rozšířeny poznatky o tvorbu tiskové zprávy, komunikačního plánu, simulovaného interview pro píšícího novináře, rozhlasového reportéra či televizní štáb. Nebude chybět také tvorba eventů, krizová komunikace včetně diskuzí účastníků.
Zařazení kurzu do oficiální nabídky vzdělávání Národního vinařského centra budou předcházet dva pilotní běhy, jejichž cílem je ověření funkčnosti a nastavení e-learningu a získání zpětné vazby na vytvořený kurz. Zájemci o účast na pilotních bězích (zdarma) se mohou přihlásit na webu Národního vinařského centra, v sekci Kurzy a semináře.
Na tvorbu a pilotní odzkoušení kurzu získalo Národní vinařské centrum finanční podporu v rámci globálního grantu Jihomoravského kraje v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, číslo projektu CZ.1.07/3.2.04/05.0072. Partnerem projektu je Svaz vinařů České republiky.
Vinařské novinky do schránky