Na úspěšnou letní kampaň na podporu moravských a českých vín a značky „Vína z Moravy, vína z Čech“ pozvolna Vinařský fond navazuje tou podzimní. Klíčovým motivem kampaně je stejně jako v létě postava reprezentující tradičního vinaře, tvůrce a průvodce vínem, vinaře podnikatele, hrdého a pevně spjatého se svým krajem. Je cíleně civilní, uvěřitelný, podobný těm, s kterými se návštěvníci jižní Moravy skutečně setkávají.
Kampaň odstartovala na přelomu srpna a září a bude k vidění po celý podzim ve formě 30s videa na českých televizních stanicích a v online médiích. Dále bude v online komunikaci využíván statický vizuál s postavou vinaře držícího sklenici a lahev s červeným vínem.
Hlavní sdělení kampaně je přímočaré a termínu odpovídající: „Na náš další skvělý ročník!“ Zároveň nabádá také k hledání symbolu v národních barvách na lahvích od vína a v druhém plánu i k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Už to bude jen chvíle, než všechny hrozny dozrají, ale dočkáme se. Každoroční koloběh práce ve vinicích sklepech stojí za to. Pro každého vinaře z Moravy i z Čech je největší radost, když jeho víno chutná. Na život jako víno!
Vinařské novinky do schránky