Vážení vinaři, dovolujeme si Vás oslovit s nabídkou prezentovat Vaše vinařství na akci Svatomartinská a mladá vína 2021. Celá akce je zaměřená na prezentaci českých a moravských nových vín široké veřejnosti.
KDY: 12. A 13.11. (12.00 hod. – 18.00 hod.)
KDE: V areálu Svatováclavské vinice na Pražském hradě (venkovní akce)
CO: Slavnosti vína s představením nových vín z Čech a Moravy a doprovodným gastronomickým programem (svatomartinské hody)
PROČ: Cílem je opětovné pokračování každoroční akce představující Pražanům a návštěvníkům Pražského hradu mladá vína domácí produkce.
Víkend po Sv. Martinu 12.a 13.11. 2021) nabídne areál Svatováclavské vinice a Richterovy vily na Pražském hradě Svatováclavské vinobraní. Návštěvníci akce budou mít možnost seznámit se s novými víny od našich významných vinařství. V celém areálu bude nabízena doplňková gastronomie hodící se k svatomartinským vínům.
KAPACITA VINAŘSTVÍ
Možný počet prezentovaných vinařství max .20
MECHANISMUS:
Základní vstupné činí 250,- Kč (zahrnuje vstup, skleničku, 2 žetony na základní ochutnávku).
Žeton - oficiální platidlo v hodnotě 20 Kč potřebné k nákupu vzorků. Žetony je možno dokupovat libovolně během akce u vstupů nebo prodejců žetonů. Zbylé žetony nelze směnit zpátky za peníze.
Každý prezentující vinař, nalévá degustační vzorek 0,05 l a za něj vybírá od návštěvníků příslušný počet žetonů, které vhodí do připravené kasy. (každý vinař má kasu umístěnu na stole)
ZA PORUŠENÍ PRAVIDEL SE POVAŽUJE
CENY VÍN
Vzorek (má se na mysli množství vína 0,05 l)
cenu vzorků v ŽETONECH si určuje každý vinař sám
VYÚČTOVÁNÍ
Vyúčtování žetonů /1ks/
10 Kč pro vinaře
10 Kč pro Villa Richter
(Žetony budou zúčtovány po skončení akce)
Neplatí se žádný poplatek za pronájem místa, stánku, na přání zajistíme led a polystyrenovou krabici (cena za 1kg ledu je cca 14.- Kč)
Ze získaných prostředků budou částečně pokryty provozně technické náklady, tiskoviny, výzdoba vstupů, ostraha, úklid areálu, personál u vstupů, pomocný personál pro vinaře, atd.)
MARKETING
Závoz vín:
Vína k prezentaci si každé vinařství přiveze a připraví (zejména nachladí) ve vlastní režii a to tak, aby byla vína navezena do areálu nejpozději v den konání akce do 9.00 hod. Kartony musí být označeny názvem firmy a datem akce, na kterou jsou určeny.
Přivezené kartony (počet a druh) je nutné zaevidovat u pořadatele.
Zbylá vína je nutné odvézt večer 13.11.. po skončení akce.
Villa Richter zajistí:
Villa Richter nezajišťuje:
Každé zúčastněné vinařství si každý den po akci uklidí své stanoviště.
Uzávěrka přihlášek na akci je do vyčerpání max. kapacity (20 vinařství), nejpozději však do 8.11.2021
Pro další dotazy a doplňující informace, prosím kontaktujte:
Villa Richter
E-mail: info@villarichter.cz
Vinařské novinky do schránky