Vážení vinaři,
přijměte srdečné pozvání na již 13. ročník festivalu VINFEST BRNO 2024, který se koná v pátek 7. 6. 2024 v nově zrekonstruované funkcionalistické budově pod názvem „kongresák.space“, ulice Hlinky 487/35 (u hlavní brány BVV). Začátek akce je v 19.00 hodin. On-line registrace na odkazu níže.
Jedná se o prodejní, degustační a prezentační akci, jejímž cílem je zajištění kvalitních služeb a podmínek pro prezentaci vinařství, jejich vlastních produktů, služeb a akcí. Mezi známé i ve světě oceňované výrobce, zařazujeme i vinařství méně známá, která mají kvalitní produkty a chtějí se dostat do širšího povědomí. Představením jednotlivých vinařských společností, včetně jejich služeb, si slibujeme i podporu turistického ruchu v místech jejich působení a s tím souvisejícího životního stylu.
Je jen na vás, jakým způsobem oslovíte návštěvníky a seznámíte je s vaším vinařstvím, aby měli zájem nejen ochutnat vzorky vín, ale stát se i častými odběrateli, případně využili Vaše další nabízené služby.
1) Exkluzivní nově zrekonstruované prostory „kongresák.space“ ve středu Brna.
2) Bezproblémový příjezd a parkování přímo u budovy, kde akce probíhá.
3) Bezproblémová vykládka vín. (K zapůjčení plošinové vozíky, zajištěna služba pro pomoc s vykládkou i nakládkou).
4) Prezentační místo vinaře“ stůl 80x180cm, židle, ubrus, označení, pytel na odpadky, hadřík, kostkový led, přívod 230V.
5) Drobné občerstvení, pramenitá voda.
6) Katalog vystavovaných vinařství pro snadnou orientaci návštěvníků akce.
7) Prezentace Vašeho celého vinařství (vína, služby, akce, provozovny – penziony, hotely, apod.).
8) Umístění vlastních reklamních bannerů, plakátů a letáků kolem prezentačního místa.
9) Možnost přímého prodeje nebo přijímání objednávek od návštěvníků.
10) Propagace akce v rádiích, internetu (Facebook, informační servery Brno a jiné, apod.), výlep plakátů, osobní pozvání, firemní pozvání
11) Návštěvnost akce: 400 – 500 návštěvníků (potenciálních zákazníků).
12) Na festival jsou zváni zástupci hotelů, restaurací, vinoték, majitelé a ředitelé firem i široká veřejnost.
13) 2 vstupenky zdarma na akci pro Vaše přátele, obchodní partnery v hodnotě 980 Kč (vstupenka obsahuje - vstup na akci pro jednu osobu, sklenička, katalog vinařství, doprovodný program akce).
14) Organizační informace s plánkem příjezdu na místo konání akce.
Za výše uvedené služby účtujeme poplatek 2460 Kč bez DPH, který prosíme uhradit na základě zálohové faktury, (Fakturu – daňový doklad vám zašleme po skončení akce) nejpozději do 31. května 2024, abychom měli potvrzenou Vaši účast.
Požadujeme:
1) Uhrazení minimálního poplatku 2 460Kč bez DPH do 31. května 2024
2) Příjezd na místo konání akce od 16.30 hodin.
3) Účast vinaře nebo jeho zástupce po celou dobu konání akce
Pro účast na VINFEST BRNO 2024, je nutné vyplnit on-line přihlášku na www.vinfest.cz/prihlaska
Těšíme se na shledání
Komunikace s vinaři:
Ing. Josef Kňáva
Tel.: 604 222 125
Pořadatel:
MYJO, s.r.o.
Ing. Lukáš Kňáva
Tel.: 603 932 444
www.myjo.cz
Vinařské novinky do schránky