Kalendář vinařských akcí 2025: výzva k zadávání akcí a nabídka inzerce

Nabízíme vám možnost bezplatné prezentace akcí s vinařskou tematikou v Kalendáři vinařských akcí 2025 webu Vína z Moravy a vína z Čech. V kalendáři je možné informovat o výstavách a degustacích vín, vinařských slavnostech i jiných vinařsko-kulturních akcích, pokud je u nich významným způsobem propagováno moravské a české víno. Termín pro zadávání akcí do tištěného kalendáře je 20. 11. 2024!

Termín pro zadávání akcí do tištěného kalendáře je 20. 11. 2024!

Akce je možné zadávat průběžně během celého roku. Akce pořádané v roce 2025, které budou do online verze kalendáře zadané do 20. 11. 2024 včetně budou publikovány v tištěném Kalendáři vinařských akcí 2025 edice Krajem vína.

Postup pro zadání akce do Kalendáře vinařských akcí

1) Nejprve v on-line kalendáři zkontrolujte, jestli akci již nezadal někdo jiný, aby se záznamy nezdvojovaly.
2) Pokud ne, zadejte pečlivě vaši akci přes webový formulář (tlačítko PŘIDAT AKCI). Dále se řiďte uvedenými informacemi ve formuláři. Po zadání akce klikněte na tlačítko Odeslat.
3) Těm z vás, kteří jste zadávali akci v loňském roce, doporučujeme si akci v kalendáři vyhledat a následně upravit pro rok 2025.
Při zadávání akce je nutné nahrát fotografie dané akce (např. z minulých ročníků). Dále je možné nahrát soubory ke stažení.

Využijte této příležitosti a bezplatně informujte o vaší vinařské akci. Pokud sami nejste pořadateli vinařské akce, předejte, prosím, tuto informaci obecnímu úřadu, spolku vinařů nebo zahrádkářů či jiným zainteresovaným stranám ve vaší obci. On-line kalendář akcí je databází, kterou dále přebírají i další organizace jako Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, Národní vinařské centrum, Moravské vinařské stezky aj.

Uzávěrka zadávání akcí do kalendáře na 2025 je 20. 11. 2024! 

Několik rad a doporučení pro zadávání akcí

Respektujte, prosím, strukturu a nastavení kalendáře
1. Název akce – s výjimkou počátečních písmen nepoužívejte verzálky (velká písmena), maximální délka názvu je 60 znaků (včetně mezer).
2. Kontaktní údaje zadávejte kompletní a bez chyb.
3. Stručný popistoto pole bude sloužit jako popis akce v tištěném kalendáři. Využijte jej ke stručnému a výstižnému popisu akce a vyhněte se převyprávění informací, které čtenář získá z ostatních polí, např. „Dne toho a toho proběhne tam a tam…“ Nezapomeňte uvést spojitost akce s tuzemským vínem.
4. Místo – toto pole využijte k bližšímu určení místa konání akce (např. název vinotéky, ulice, kulturní dům, sklepní ulička,…), nevpisujte znovu město nebo obec a PSČ.
5. Před odesláním si záznam přečtěte a opravte případné gramatické a jiné chyby!
6.
Popis akce můžete okopírovat z předchozího ročníku. V tom případě zkontrolujte aktuálnost všech dat a termínů!
7. Administrátor si vyhrazuje právo na korektury dodaných textů.

Služby otevřených sklepů

S rostoucí nabídkou dlouhodobě otevřených sklepů v obcích věnujeme této službě zvláštní pozornost, protože je velmi důležitá pro nabídku vína vinařským turistům v jednotlivých obcích. Akce budou mít v Kalendáři vinařských akcí 2025 svůj vlastní prostor na začátku publikace.
Pro zveřejnění je akci nutné zadat přes Kalendář akcí na webu www.vinazmoravyvinazcech.cz.Služby otevřených sklepů v kalendáři 2024Pro vytvoření a přijmutí akce do sekce „Služby otevřených sklepů“ je nutné splnit následující podmínky:
- akce se koná ve vinařské obci ČR dle zákona o vinařství a vinohradnictví,
- pořadatelem vinařské akce je obec nebo právně podložená forma sdružení vinařů,
- do služby musí být zapojeno minimálně 6 sklepů/vinařství v obci,
- provoz minimálně 2 měsíce v kuse a vždy minimálně 1 sklep v pátek, sobotu a neděli v pevně stanovenou dobu bez nutnosti objednání, ve zbytku týdne umožnit návštěvu po předchozí objednávce,
- zadavatel musí znát před zadáním termín otevřených sklepů od – do a seznam zúčastněných vinařů vč. kontaktů na ně,
- vložit minimálně 1 fotografii dané akce v odpovídající kvalitě (např. z minulých ročníků). Fotografie pouze ve formátech jpg, png nebo gif, velikost do 0,5 MB, v názvu souboru bez diakritiky!

Využití prezentace formou placené inzerce

Termín pro zasílání inzercí je 13. 11. 2024.

Posledním ze způsobů, jak se nejen zviditelnit je inzertní nabídka v Kalendáři vinařských akcí 2025. Díky úspěchu tištěného kalendáře mezi laickou i odbornou veřejností vám nabízíme opět možnost placené inzerce v Kalendáři vinařských akcí 2025. Loňská tištěná verze kalendáře byla distribuována a rozebrána v celém vytištěném nákladu. Loňský vizuál kalendáře zůstává stejný, více ke specifikaci kalendáře níže. Inzertní nabídka bude zveřejněna i na webu www.vinazmoravyvinazcech.cz v sekci aktuality pro odborníky. Zašleme ji i e-mailem.

Nabídku s objednávkou naleznete jako soubory ke stažení pod aktualitou. Peníze získané z inzerce jsou následně použity na aktivity projektu vinařské turistiky.

Termín pro zasílání inzercí je 13. listopad 2024.


Věříme, že se budete rádi podílet na přípravě propagačních materiálů o vinařské turistice na jižní Moravě a v Čechách, a že vydané materiály budou dobře sloužit vaší propagaci.

V případě jakýchkoliv nejasností nebo připomínek na úpravu či doplnění materiálů této edice nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme za spolupráci.

Kontaktní osoba:
Patrik Kubát
mobil: +420 602 142 490
e-mail: patrik.kubat@vinarskecentrum.cz

Soubory ke stažení

nabidka inzerce pro Kalendar vinarskych akci 2025
pdf, 5374362
objednavka inzerce v kalendari 2025
pdf, 32476

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína