Průběžné výsledky segmentační analýzy od agentury Focus zatím ukazují, že nejvíc preferovaným alkoholickým nápojem mezi mladými lidmi je vodka s džusem. Umožňuje jim upravovat poměr alkoholu mícháním. Oceňují na ní také sladkou chuť.
Protože u této části zákazníků není obliba našich vín uspokojivá, míří podobným směrem i naše kampaň podporující růžový střik pod značkou „Zaperlíme“. Také růžová vína umožnují namíchat si poměr podle momentální preference zákazníka a zacílit tak na mladší generaci.
Kampaň povedeme v online prostoru od května. Setkáte se s ní na sociálních sítích a vybraných webových stránkách. K tomu jsme připravili set tiskových podkladů. V případě zájmu si s jejich pomocí můžete sami vyrobit fotostěny, kelímky, stany a slamáky se stuhou.
V případě zájmu o tisková data ke kampani se obraťte na Martinu Ingerlovou z Vinařského fondu (ingerlova@vinarskyfond.cz).
O podobě kampaně vedla Rada dlouhodobou diskuzi, ve které zohlednila i výsledek ankety na toto téma v newsletteru. Varianta, že by zmíněné předměty vyráběl fond, by byla velmi nákladná a organizačně náročná, protože nemáme odpovídající skladovací prostory. V anketě o ni navíc hlasující neprojevili dostatečný zájem. Proto jsme nakonec zvolili toto řešení.
Vinařské novinky do schránky