Naše vína o Vánocích na Nově a celkový plán kampaní

Už během Štědrého dne odvysílá televize Nova první spoty naší zimní kampaně na značku Vína z Moravy, vína z Čech. Kampaň poběží po tři týdny a na obrazovce se objeví více než 260 patnácti a třicetivteřinových spotů. Zvolený termín zaručuje nejlepší poměr cena/výkon, neboť televize v tomto termínu zaručuje nejvíc shlédnutí za investované prostředky.

Morava

Reklamy vycházejí z naší letošní kampaně, která zdůrazňuje hrdost na česká a moravská vína a úsilí, které za nimi stojí. Za efektivitu jarní části jsme letos obdrželi první místo v kategorii nápoje v soutěži Effie, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur.

Navazující komunikace dále posiluje vizuální rozpoznatelnost značky a klíčové sdělení kampaně zní „Naše hrozny, naše vlajka“.

Spoty si můžete prohlédnout také na tomto linku. Můžete si je také stáhnout a využít pro svoji komunikaci například na sociálních sítích.

V březnu budeme pokračovat v online prostředí s novým setem videí, které se teď připravují. V dubnu se zaměříme na podporu Svátku růžových vín, v květnu a červnu na růžové střiky. V srpnu se vrátíme zpět do televize s hlavní kampaní na Vína z Moravy, vína z Čech, říjen a listopad bude patřit propagaci Svatomartinského. Plán kampaní shrnuje tabulka níže.

kampaň

období

mediatypy

Hlavní (Naše hrozny, naše vlajka)

prosinec 2023 – březen 2024

TV, online, tisk, sociální sítě

Svátek růžových vín

duben

online, rozhlas, sociální sítě

Růžový střik

květen - červen

online, tisk, sociální sítě

Hlavní kampaň

srpen - září

TV, online, tisk, sociální sítě

Svatomartinské

říjen - listopad

online, tisk, rozhlas, sociální sítě

Aktivity máme naplánované také v rádiích a v tisku, více bychom chtěli využít influencery a lokální tvůrce. Jako velmi přínosnou jsme vyhodnotili také komunikaci prostřednictvím tzv. hypercubes, což jsou obdélníkové stojany před hypermarkety a obchodními centry. Příští rok je budeme opět využívat. Podobu kampaní vám vždy dopředu představíme, abyste je případně mohli využít pro svoji komunikaci.

Vinařský fond

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína