Průzkum byl zadán Vinařským fondem a na jeho základě byla zpracována agenturou Comtech komunikační strategie pro společnou propagaci moravských a českých vín.
Program semináře:
1. Zahájení
2. Představení výsledků komplexního průzkumu trhu vína v ČR – agentura FOCUS
3. Představení značky a komunikační strategie moravských a českých vín – plán aktivit, návrh grafiky – agentura Comtech
4. Informace o aktivitách Vinařského fondu a Národního vinařského centra v oblasti koncepce podpory marketingu vín z Moravy a Čech – zástupci Vinařského fondu a NVC.
5. Diskuse, závěr.
Místo: přednáškový sál Národního vinařského centra, Zámek 1, Valtice
Termín: 8. června 2006 od 9.00 hod. do cca 13.00 hod.
Prezence 8.30 – 8.50, prosím o dochvilnost.
V areálu zámku je zakázáno parkovat, prosím zaparkujte na valtickém náměstí nebo na vyhrazeném parkovišti před zámkem.
Počet míst je omezen, zájemci se musí registrovat na e-mailu narodni@vinarskecentrum.cz nebo tel. 519 352 072 (sl. Ryšková, p. Ekrtová).
Při registraci e-mailem uveďte jméno, firmu a kontaktní telefon a e-mail.
Vinařské novinky do schránky