Regal, 12.6.2006
Stejně jako v předchozích pěti letech i letos spustí společnost Bohemia Sekt, Českomoravská vinařská projekt "Měsíc Bohemia Sektu".
Hlavním cílem těchto marketingových aktivit je umocnit atraktivitu konzumace sektu a zvýšit jeho prodej i mimo vánoční sezonu. Kampaň navazuje na komunikaci předchozích let a bude dále směřovat k přímému oslovení spotřebitelů formou podpory prodeje v maloobchodě i v gastronomii a společenských setkáních v "Bohemia Sekt Summer Barech", které letos proběhnou na devíti místech. Do projektu je zapojeno více než 400 prodejních míst a přes 200 restaurací. Mediální podpora zahrnuje televizi a rozhlas. V rámci zahájení Měsíce Bohemia Sektu bude představen sekt Bohemia Sekt rosé brut. Během posledních let se letní prodej sektu zvýšil o více než 15 % proti spotřebě v ostatním období. Zástupci společnosti navíc na tiskové konferenci oznámili, že bezmála stomilionový zisk bude reinvestován.
Na rozdíl od minulých let, kdy tyto prostředky směřovaly především do technologií, bude nyní posílen marketing s cílem upevnit tržní pozici. Podle firmy přitom tržní podíl šumivých vín Bohemia Sekt v prodejnách nad 400 m2 v průběhu roku osciloval kolem 73 %, zatímco celkově firmě patří zhruba 17 % trhu s vínem.
bob
Vinařské novinky do schránky