Břeclavský deník, 13.9.2010
Břeclavsko - Vinařský fond České republiky podpoří na podzim moravská a česká vína rozsáhlou reklamní kampaní.
Odstartuje pozítří a potrvá do konce října. 'Právě září je ideální doba, kdy připomenout, že naše vína mohou být pro nás tím, čím jsou pro Švýcary hodinky,' řekl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec. Kampaň propagující značku 'Vína z Moravy, vína z Čech' se objeví na billboardech, v tisku a televizi, pro kterou natočil reklamní spot režisér Tomáš Bařina, tvůrce komedie Bobule. 'Spot je o atmosféře pohody, kterou můžete na Moravě a s moravským vínem prožít. Ve zdejší krajině je pozitivní energie. Je v ní radost, melancholie, spousta emocí. My jsme z těch pestrých střípků složili mozaiku této reklamy,' uvedl Bařina.
(šev)
Vinařské novinky do schránky