Vinařský marketing - e-learningový modul s praktickými příklady

Národní vinařské centrum, o.p.s. připravuje moderní formu vzdělávání o vinařském marketingu. Jedná se o kombinovanou formu studia - e-learningový kurz, který bude doplněn praktickou částí. Kurz bude probíhat pod názvem „Vinařský marketing - e-learningový modul s praktickými příklady“ a je určen pracovníkům a podnikatelům ve vinařství a vinohradnictví.

Výhodou e-learningu je zejména jeho dostupnost a časová flexibilita studia. Zájemci si budou moci nastudovat jednotlivé kapitoly v domácím prostředí a v libovolném termínu. Probírána budou základní témata týkající se marketingu, výrobce prodejce a procesů ve vinařském podniku, obchodu s vínme a vinařské angličtiny. Nastudování učiva bude ověřováno testy za jednotlivými kapitolami. Po dokončení studia se studenti budou moci přihlásit na praktickou část, na níž budou rozšířeny poznatky z e-learningu, představeny úkázky marketingu v praxi a vinařské angličtiny. Studium bude zakončeno závěrečnou zkouškou.

Zpřístupnění kurzu široké veřejnosti v lednu 2015 budou předcházet dva pilotní běhy (předběžně v květnu a listopadu 2014), jejichž cílem bude ověření funkčnosti a nastavení e-learningu a získání zpětné vazby na vytvořený kurz. Zájemci o účast na pilotních bězích se mohou přihlásit u koordinátora projektu Ing. Petra Gondáše. Aktuální informace o projektu bude možné po zprovoznění získávat i na stránkách kurzu www.vinarskymarketing.cz.

Na tvorbu a pilotní odzkoušení kurzu získalo Národní vinařské centrum finanční podporu v rámci globálního grantu Jihomoravského kraje v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, číslo projektu CZ.1.07/3.2.04/04.0054. Partnerem projektu je Svaz vinařů České republiky.

E-mail:  petr.gondas@vinarskecentrum.cz

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína