Devatenáctý ročník soutěže Zlatá pecka vyhlásil výsledky. Tři byly uděleny v kategorii product placement.
Ve čtvrtek 27. února byly vyhlášeny vítězné práce devatenáctého ročníku reklamní soutěže Metro Zlatá pecka 2013, které pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Vybíralo se celkem ze 113 ze 41 společností, ve finále bylo hodnoceno 35 prací.
Za product placement byly letos předány tři zlaté pecky. V této kategorii byla oceněna televize Prima za zapojení nápoje Tiger Power do televizní show Česko Slovensko má talent, za což zároveň dostala i cenu odborné poroty.
Druhá zlatá pecka za product placement putovala do společnosti CET 21 za zapojení produktu Mentos v seriálu Helena.
Třetí zlatou pecku získala České televize za zapojení Apotheke do pořadu Herbář. Na tomto product placementu, stejně jako na product placementu pro Tiger Power se podílela divize Fuse, zaměřená na nestandardní televizní operace.
Celkem tři ocenění si odnesla také agentura Saatchi&Saatchi: jednu zlatou pecku získala za televizní spot "Když slova nestačí" pro Kofolu, druhou za televizní spoty pro T-Mobile "Skokani po sezóně" a třetí za rozhlasový spot "Jenom lajk nestačí" pro organizaci Transparency International.
Dvě zlaté pecky získala agentura Comtech, a to za sponzorské vzkazy k pořadu StarDance pro Vinařský fond a za kinospot "Hrdina", vytvořený pro Klub přátel Člověka v tísni.
Po dvou zlatých peckách získala i agentura Havas Worldwide Prague, a to za televizní spot Kulka pro Český helsinský výbor a za internetovou reklamu IQ test pro neziskovou organizaci Amnesty International.
Novinkou příštího ročníku bude vyhlašování kategorie - Nejlepší herec v reklamě.
Přehled oceněných prací soutěže Zlatá pecka 2013
Kategorie
Práce
Přihlašovatel
Zadavatel
TV spot
Sponzorské vzkazy k pořadu StarDance - Naše vína mají zvuk
Comtech Group
Vinařský fond
TV spot
Když slova nestačí
Lion communications, divize Saatchi&Saatchi
Kofola
TV spot
Skokani po sezóně (Bazén, Fén)
Lion communications, divize Saatchi&Saatchi
T-Mobile
TV spot
Kulka
Havas Worldwide Prague
Český helsinský výbor
TV spot
Vrbovskeho Piscany
Respect APP
Gorila.sk
TV spot
2 milióny ľudí chcú vedieť viac
Core 4
Petitpress
TV spot
Převléknout se nestačí - Dobrý Anděl
Made by Vaculik
Dobrý anděl
TV spot
Ballet
Young&Rubicam
Národní divadlo
Rozhlasový spot
Jenom like nestačí
Saatchi&Saatchi - Lion Communications
Transparency International
Product placement
Mentos v Heleně
CET 21
Perfetti Van Melle CR
Product placement
Herbář - Apotheke
Česká televize
Mediate
Product placement
PP Tiger
FTV Prima
Maspex
Reklamní tisk
Termovize
Guideline
IP Polná
Internetové reklamní formáty
MUW /Saatchi & Saatchi
Legenda je späť
Ryba Košice
Internetové reklamní formáty
Havas Worldwide Prague
IQ Test
Amnesty International
Jiné
Brakuvzdorné kino
VCCP
Kino Aero
Jiné
Hrdina
Comtech Group
Klub přátel člověka v tisni
Jiné
Bohatšie Slovensko
Mayer/McCann-Erickson
Iness
Jiné
Dvořákova Praha
VCCP
Akademie klasické hudby
Jiné
Istropolitana Advertising
Tu a teraz
Magna Deti v núdzi
Cena odborné poroty
PP Tiger
FTV Prima
Maspex
Cena internetové a multimediální poroty
Bohatšie Slovensko
Mayer/McCann-Erickson
Iness
Mediální cena
Déšť
Scholz&Friends
Basys
Metro Public Award
Když slova nestačí
Lion communications, divize Saatchi&Saatchi
Kofola
-kch-
Zdroj: | mediaguru.cz |
Datum vydání: | 27.2.2014 |
Odkaz: | http://www.mediaguru.cz/2014...oceneny-za-product-placement/ |
Vinařské novinky do schránky