Zlatá pecka: Prima, Nova a ČT oceněny za product placement

Devatenáctý ročník soutěže Zlatá pecka vyhlásil výsledky. Tři byly uděleny v kategorii product placement.

Ve čtvrtek 27. února byly vyhlášeny vítězné práce devatenáctého ročníku reklamní soutěže Metro Zlatá pecka 2013, které pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Vybíralo se celkem ze 113 ze 41 společností, ve finále bylo hodnoceno 35 prací.

Za product placement byly letos předány tři zlaté pecky. V této kategorii byla oceněna televize Prima za zapojení nápoje Tiger Power do televizní show Česko Slovensko má talent, za což zároveň dostala i cenu odborné poroty.

Druhá zlatá pecka za product placement putovala do společnosti CET 21 za zapojení produktu Mentos v seriálu Helena.

Třetí zlatou pecku získala České televize za zapojení Apotheke do pořadu Herbář. Na tomto product placementu, stejně jako na product placementu pro Tiger Power se podílela divize Fuse, zaměřená na nestandardní televizní operace.

Celkem tři ocenění si odnesla také agentura Saatchi&Saatchi: jednu zlatou pecku získala za televizní spot "Když slova nestačí" pro Kofolu, druhou za televizní spoty pro T-Mobile "Skokani po sezóně" a třetí za rozhlasový spot "Jenom lajk nestačí" pro organizaci Transparency International.

Dvě zlaté pecky získala agentura Comtech, a to za sponzorské vzkazy k pořadu StarDance pro Vinařský fond a za kinospot "Hrdina", vytvořený pro Klub přátel Člověka v tísni.

Po dvou zlatých peckách získala i agentura Havas Worldwide Prague, a to za televizní spot Kulka pro Český helsinský výbor a za internetovou reklamu IQ test pro neziskovou organizaci Amnesty International.

Novinkou příštího ročníku bude vyhlašování kategorie - Nejlepší herec v reklamě.

Přehled oceněných prací soutěže Zlatá pecka 2013

Kategorie

Práce

Přihlašovatel

Zadavatel

TV spot

Sponzorské vzkazy k pořadu StarDance - Naše vína mají zvuk

Comtech Group

Vinařský fond

TV spot

Když slova nestačí

Lion communications, divize Saatchi&Saatchi

Kofola

TV spot

Skokani po sezóně (Bazén, Fén)

Lion communications, divize Saatchi&Saatchi

T-Mobile

TV spot

Kulka

Havas Worldwide Prague

Český helsinský výbor

TV spot

Vrbovskeho Piscany

Respect APP

Gorila.sk

TV spot

2 milióny ľudí chcú vedieť viac

Core 4

Petitpress

TV spot

Převléknout se nestačí - Dobrý Anděl

Made by Vaculik

Dobrý anděl

TV spot

Ballet

Young&Rubicam

Národní divadlo

Rozhlasový spot

Jenom like nestačí

Saatchi&Saatchi - Lion Communications

Transparency International

Product placement

Mentos v Heleně

CET 21

Perfetti Van Melle CR

Product placement

Herbář - Apotheke

Česká televize

Mediate

Product placement

PP Tiger

FTV Prima

Maspex

Reklamní tisk

Termovize

Guideline

IP Polná

Internetové reklamní formáty

MUW /Saatchi & Saatchi

Legenda je späť

Ryba Košice

Internetové reklamní formáty

Havas Worldwide Prague

IQ Test

Amnesty International

Jiné

Brakuvzdorné kino

VCCP

Kino Aero

Jiné

Hrdina

Comtech Group

Klub přátel člověka v tisni

Jiné

Bohatšie Slovensko

Mayer/McCann-Erickson

Iness

Jiné

Dvořákova Praha

VCCP

Akademie klasické hudby

Jiné

Istropolitana Advertising

Tu a teraz

Magna Deti v núdzi

Cena odborné poroty

PP Tiger

FTV Prima

Maspex

Cena internetové a multimediální poroty

Bohatšie Slovensko

Mayer/McCann-Erickson

Iness

Mediální cena

Déšť

Scholz&Friends

Basys

Metro Public Award

Když slova nestačí

Lion communications, divize Saatchi&Saatchi

Kofola

-kch-

Zdroj: mediaguru.cz
Datum vydání: 27.2.2014
Odkaz:  http://www.mediaguru.cz/2014...oceneny-za-product-placement/

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína