Kraj míří na obrazovky, zviditelní se v seriálu Vinaři

Jihomoravský kraj = víno. Všeobecně známý příměr se stal impulsem pro vznik projektu a veřejné zakázky Propagace Jihomoravského kraje v rámci seriálu Vinaři. Krajští radní už dřív hledali možnost jak zviditelnit vinaře napříč celým krajem.

Cestu nakonec našli v novém, šestnáctidílném seriálu TV Prima. Novinka se bude vysílat od září do prosince každou neděli v hlavním vysílacím čase, pětapadesátiminutové díly začnou vždy ve 20.15.

"Komediální seriál Vinaři má podtitulek "seriál o víně a lidech kolem něj". K jeho tvůrcům patří mimo jiné producent filmu Bobule Tomáš Vican a scenárista seriálu Okresní přebor Petr Kolečko," sdělil náměstek hejtmana Václav Božek. "Vysílání seriálu v hlavní vinařské sezóně sleduje cíl mapovat různá vinařská období a akce a také různé odrůdy vína. Na seriál jsou navázány soutěže, mediální kampaň nebo reportáže z vybraných míst na Moravě," doplnil náměstek.

Soutěže a promo akce začnou ještě před vysíláním, účastníci mohou získat ceny spojené s vinařstvím. V "osudí" budou třeba domácí vinotéka plná příslušné odrůdy nebo víkendový pobyt "Po stopách seriálu".

"Vzhledem k vinařskému tématu a zaměření na místní výrobky jsme už nyní předjednali spolupráci tvůrců seriálu s ministerstvem zemědělství. Tady jde o propojení s produkty Klasa a Regionální potravinou, Vinařským fondem České republiky nebo agenturou Czechtourism," doplnil Václav Božek.

"Jihomoravský kraj bude v seriálu i na jeho internetových stránkách uveden jako oficiální partner. Náklady na propagaci se odhadují na dva miliony korun včetně daně," upozornila Denisa Kapitančiková, mluvčí hejtmanství.

Zdroj: idobryden.cz
Datum vydání: 17.4.2014

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína