Vážení vinaři, přijměte srdečné pozvání na 16. ročník akce pod názvem Moravský vinařský podzim 2015, který se koná v pátek 20. listopadu 2015 v prestižních prostorách Kongresového centra Brno, a.s., Výstaviště 1 v Brně. Začátek akce je v 19.00 hodin.
Jedná se o prodejní, degustační a prezentační akci, jejímž cílem je zajištění kvalitních služeb a podmínek pro prezentaci vinařství, jejich vlastních produktů, služeb a akcí. Mezi známé i ve světě oceňované výrobce, zařazujeme i vinařství méně známá, která mají kvalitní produkty a chtějí se dostat do širšího povědomí. Představením jednotlivých vinařských společností, včetně jejich služeb, si slibujeme i podporu turistického ruchu v místech jejich působení a s tím souvisejícího životního stylu.
Je jen na Vás, jakým způsobem oslovíte návštěvníky a seznámíte je s Vaším vinařstvím, aby měli zájem nejen ochutnat vzorky vín, ale stát se i častými odběrateli, případně využili Vaše další nabízené služby.
ZAUJMĚTE A PŘEDSTAVTE NÁVŠTĚVNÍKŮM VAŠE PRODUKTY I SLUŽBY
NABÍZÍME VÁM:
1) Exkluzivní prostory pro prezentaci ve středu Brna „Kongresové centrum Brno“
2) Bezproblémový příjezd a parkování přímo u budovy, kde akce probíhá.
3) Bezproblémový dovoz a vykládka vín. (K zapůjčení plošinové vozíky, zajištěna služba pro pomoc s vykládkou i nakládkou)
4) Prezentační místo vinaře“ stůl 70x160cm, židle, ubrus, označení, pytel na odpadky, hadřík, kusový led, přívod 230V
5) Drobné občerstvení, pramenitá voda
6) Katalog vystavovaných vinařství pro snadnou orientaci návštěvníků akce.
7) Prezentace Vašeho celého vinařství (vína, služby, akce, provozovny – penziony, hotely, apod.)
8) Umístění vlastních reklamních bannerů, plakátů a letáků kolem prezentačního místa
9) Možnost přímého prodeje nebo přijímání objednávek od návštěvníků
10) Propagace akce v rádiích, internetu (Facebook, Twiter, informační servery Brno a jiné, apod.), výlep plakátů, osobní pozvání, firemní pozvání
11) Návštěvnost akce: 500 – 800 návštěvníků (potenciálních zákazníků)
12) Na festival jsou zváni zástupci hotelů, restaurací, vinoték, majitelé a ředitelé firem i široká veřejnost
13) 2 vstupenky zdarma na akci pro Vaše přátele, obchodní partnery v hodnotě 500 Kč (vstupenka obsahuje - vstup na akci pro jednu osobu, sklenička, katalog vinařství, doprovodný program akce)
14) Informační list s plánkem příjezdu
Za výše uvedené služby účtujeme minimální poplatek 1490 Kč bez DPH, který prosíme uhradit na základě zálohové faktury, (Fakturu – daňový doklad Vám zašleme po skončení akce) nejpozději do 18. listopadu, abychom měli potvrzenou Vaši účast.
POŽADUJEME:
1) Uhrazení minimálního poplatku 1490Kč bez DPH do 18. listopadu 2015
2) Příjezd na místo konání akce v 17.30 hodin.
3) Účast vinaře nebo jeho zástupce po celou dobu konání akce
Pro účast na Moravském vinařském podzimu 2015, je nutné vyplnit on-line přihlášku na www.myjo.cz/mvp2015
Těšíme se na shledání
S pozdravem
Komunikace s vinaři:
Ing. Josef Kňáva
Tel.: 604 222 125
Pořadatel:
MYJO, s.r.o.
Ing. Lukáš Kňáva
Tel.: 603 932 444
Vinařské novinky do schránky