Výzva pořadatelům (účastníkům) výstav, soutěží a prezentačních akcí

{soubory files_aktuality_7367 popis_vyzva_a_formular.docx="Výzva a formulář" }

Na svém říjnovém zasedání schválila Rada Vinařského fondu návrh nových Pravidel pro žadatele o poskytnutí podpory Vinařským fondem pro termín podávání žádostí 1.1.-15.2.2018. Rada se rozhodla rozšířit seznam podporovaných akcí, na kterých se vinaři mohou prezentovat.

Pokud organizujete zajímavou výstavu, soutěž, prezentaci, příp. se jí jako vinař účastníte, zašlete nám do 30.11.2017 na mail vecera@vinarskyfond.cz základní údaje o akci (viz formulář níže). Rada pak ze zaslaných návrhů vytvoří finální seznam a Fond je spolu s Pravidly pro žadatele zveřejní na webu.

Podpora pro vinaře (spolek vinařů) je 50% nákladů na pronájem výstavních/prezentačních prostor, v případě soutěže 50% nákladů na účastnické poplatky. Akce se musí konat v termínu od 1.4. do 31.12. 2018.

Pravidla s konkrétními podmínkami musí ještě schválit Ministerstvo zemědělství. Seznam podporovaných akcí schválí Rada Vinařského fondu na svém prosincovém zasedání, následně pak bude zveřejněn na webu Vinařského fondu.

Kontaktní osoba za VF: Pavel Večeřa, vecera@vinarskyfond.cz, 606602587

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Formulář:

Informace o akci navrhované do seznamu podporovaných akcí pro termín podávání žádostí 1.1.-15.2. 2018

Název akce:

Pořadatel:

Místo konání:

Termín konání:

Web:

Počet zúčastněných vinařů v uplynulém ročníku (pokud byl realizován):

Podmínky účasti pro vinaře (specifikujte nebo uveďte link s informacemi o akci):

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína