Znojemský deník, 26.7.2007
Druhá část reklamní kampaně, která má do Znojma přitáhnout více turistů,startuje nyní v celostátních médiích.
Reklamní motiv představuje město jako ideální destinaci spojující turismus, cykloturistiku a víno. To na materiálech představuje vývrtka, která je použita jako symbol i v první části kampaně. Náklady na letní kampaň dosáhnou jeden milion korun. Kampaň zpracovává vítěz výběrového řízení, kterým je reklamní agentura Kofroň Productionand Consulting. ' Zajímavé na tvorbě vizuální podoby kampaně bylo, že na ní spolupracovalo jak vedení města, tak třeba ředitelka Znojemské Besedy Martina Špačkova či mluvčí města Denisa Šipošová. Jejich nápady byly velice zajímavé a v kampani jsou použity,' řekl majitel agentury Petr Kofroň.S reklamou na turismus ve Znojmě se v srpnu lidé setkají v celostátních magazínech. Už nyní město zviditelňují billboardy u dálnic či spoty v rádiích.
(smo)
Vinařské novinky do schránky