Vinařský fond v marketingové ofenzivě

Strategie.cz, 5.11.2008

Fond společně s vinaři a řadou gastronomických podniků rozjel sérii akcí kolem Svatomartinského vína.

Letošní komunikační kampaň pro Svatomartinské oslavuje zrození mladého vína. Motivem hlavního vizuálu je vinař držící zavinovačku, v níž spočívá lahev mladého vína. Ruce vinaře zavinovačku svírají prý „s něhou a pýchou, neboť Svatomartinské je jeho dítě, s nímž se chystá pochlubit světu“. Vizuál je podpořen sloganem „Svatomartinské je na světě“. Koncem října bylo definitivně rozhodnuto, kteří vinaři si na svá vína mohou nalepit známku Svatomartinské 2008, celkem půjde o 175 vzorků. Svatomartinské je mladé víno, u něhož mezi sklizní a uvedením na trh uběhlo jen několik týdnů. Do distribuce jde toto víno vždy 11. listopadu – na svatého Martina. Značku Svatomartinské vlastní už čtvrtým rokem Vinařský fond. „Známku jsme koupili od vinaře Jiřího Kopečka z Valtic. Řada vinařů pochopila, že bude dobré spojit se pod jednu značku,“ řekl ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec.

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína