Vážení vinaři, v rámci rozpočtové kapitoly Průzkum trhu realizovala pro Vinařský fond společnost Focus, Marketing & Social Research rozsáhlý ad-hoc výzkum Víno a spotřebitel 2008.
Navazuje na obdobný průzkum realizovaný v roce 2006. V průzkumu bylo osloveno na 1200 respondentů, najdete v něm informace o vztahu české populace k vínu, charakteristiku jednotlivých typů spotřebitelů, preference konzumace jednotlivých druhů vína a další informace. Vinaři platící odvody do Vinařského fondu mají možnost získat tento průzkum zdarma v elektronické podobě na CD. Podmínkou je osobní převzetí v kanceláři Fondu a podepsání čestného prohlášení, že data použije vinař jen pro svou potřebu.
V letošním roce uzavřel Vinařský fond smlouvu se společností Nielsen o nákupu dat o prodeji v prodejnách 400+ v ČR (tj. na prodejních místech o ploše 400m2 a více). Průzkum je tedy zaměřen na trendy v maloobchodním prodeji.
Tato data budou zpracovávána zpětně za jednotlivá čtvrtletí. Data za 1. čtvrtletí jsou již k dispozici, v elektronické podobě na CD. Vzhledem k podmínkám daným při nákupu dat je pro získání těchto údajů nezbytné podepsat trojstrannou smlouvu mezi společností Nielsen, Fondem a samotným vinařem. Data pro vinaře jsou zdarma s tím, že jsou jen pro jeho vlastní potřebu a nesmí je šířit dále.
Pokud máte zájem o uvedené průzkumy, kontaktujte nás prosím na info@vinarskyfond.cz (s uvedením, o který průzkum máte zájem, příp. zda o oba). Následně budou připraveny přísl. dokumenty (čestné prohlášení, resp. smlouva), prostřednictvím mailu Vám sdělíme, že průzkumy je možné převzít (v kanceláři Fondu, budova JMK, Žerotínovo nám. 3/5, Brno, každý všední den mezi 8:00 a 16:00).
Příp. dotazy směřujte na následující kontakty:
Mail: info@vinarskyfond.cz
Tel: 541 652 479 (mgr. Pavel Večeřa)
Vinařské novinky do schránky