Vinařský fond podporuje domácí červené víno

Vinařský fond poprvé v historii spouští samostatnou kampaň na domácí červená vína. Komunikaci v televizi, tisku, na prodejnách i online má na starosti agentura Comtech.

Ambasadorem je herec Ondřej Brzobohatý. V kampani je moravské a české víno představeno jako vhodný doplněk k typickým národním pokrmům. "Komunikaci na podporu červených vín jsme proto zasadili do kuchyně a kolem zvěřiny. Ondřej Brzobohatý je velký fanda dobrého jídla a našeho vína. Kampaň, ve které je kladen důraz na snoubení jídla s červeným vínem, tak vznikla přirozeně a pravdivě," popisuje kampaň kreativní ředitel agentury Comtech Petr Vlasák. Cílem kampaně je vzbudit diskuzi o tom, že vedle bílých vín jsou kvalitní i vína červená.

Kampaň bude probíhat online, v tisku, na prodejnách i v televizi do poloviny prosince. Propagace ve spojení se seriálem Vinaři II na FTV Prima odstartovala na konci s prvním dílem nové série. Plakáty s doporučením odrůdy najdete každý týden i v obchodních řetězcích.

-mav-

URL| http://www.mediaguru.cz/2015...odporuje-domaci-cervene-vino/

Zdroj: mediaguru.cz
Datum vydání: 21.9.2015

Vinařské novinky do schránky

Každý týden vám pošleme aktuality ze světa vína