Získali jsme duhového delfína v soutěži Marketér roku 2023 za kampaň na značku Vína z Moravy, vína z Čech.
Cenu sice přebíral ředitel Zbyněk Vičar, jde ale o práci celého týmu Vinařského fondu, včetně předchozího ředitele Jaroslava Machovce. A samozřejmě také o nápady a profesionalitu spolupracujících agentur. Děkujeme, po podzimním prvním místě v soutěži o nejefektivnější reklamu Effie v kategorii nápoje, naše kampaně dál bodují.
Podle průzkumu GFK zákazníci za láhev našich značkových vín utrácí v maloobchodu průměrně cca 120 korun. To je o 50 korun víc než za srovnatelné zahraniční produkty. Díky značce Svatomartinské se pak oproti nejslabšímu měsíci zvyšuje prodej našich vín o 15 % až na téměř 40 % maloobchodního trhu.
Průzkum přitom mapuje jen část trhu a nezachycuje například, kolik vína nakoupí turisté nebo vína bez čárového kódu.
Věříme, že i naše kampaně za tímto nesporným úspěchem stojí. Základem a nejlepší reklamou je však samozřejmě kvalita produktu, tedy výborná práce našich vinařů a vinohradníků.
Vinařské novinky do schránky